Fredagsmys

Publicerat: 2008-11-07 | Klockan: 15:11:58

Halloj alla underbara läsare! :) Charlie som skriver
Visst är det skönt att det äääntligen är helg?! Som jag har längtat! Vad ska ni göra i helgen? Hitta på något roligt? JAg har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra i helgen.. Bara slappa och ta det lugnt kanske, jag vet inte.. Jag ska vara med Markus tror jag iaf, (min pojkvän).
Som sagt, det Shauni skrev. Vi släpper våran singel första veckan i December!! KOMMER BLI SÅ GRYMT! Längtar så himla mycket! Kommer bli våran första singel, och man får ju hoppas på flera!
Åh vad gullig du är Shauni, jag saknar dig också lilla snorunge!! När du kommer tillbaka från praoen måste vi gå ner och hälsa på paviljongen igen, dom var helt galna idag när jag skulle gå hem, fotade med sina mobilkameror.. Så gulliga :) Tråkigt att det inte är så kul på hund dagiset.. Men nu vet du hur det är i det verkliga livet ;) Det ordnar sig pluttan :)

Bye everyone! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0