Hallu! :P

Publicerat: 2008-11-06 | Klockan: 20:32:30
Shauni här!! :D
Det var ett tag sen som jag skrev men jag har haft fullt upp på hunddagiset, det är ca 40 hundar på dagiset och vi måste gå ut med dom 5 timmar om dagen det är jätte jobbigt, sen när vi kommer in från promenaden så får vi oftast städa deras burar och dammsuga :O.
Längtar nästan tillbaka till skolan!!! :P
Vi kommer att släppa en singel i början av december och ska ha ett realise party där vi ska sjunga alla låtar som kommer att vara på den det ska bli jätte kul!! :D
Jag har inte pratat med Charlie på hela veckan börjar sakna den skitungen hihi (A)
Men nu ska jag gå och sova ha det bäst kram kram <3 ! :D


Här är en rolig bild på oss haha <3
             
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0