Måndag! :)

Publicerat: 2008-11-10 | Klockan: 19:53:02
Hej på er! Nu skriver Shauni:D
Det är redan måndag, tiden går verkligen jätte snabbt!
I lördags så var jag på bio med Emelie och Jennie vi skulle se på saw 5 men som tur va så fanns det inga biljetter kvar, så vi kollade på stepbrothers istället :P
Jag saknade alla hundar jätte mycket under helgen så det känns jätte skönt att vara tillbaka trots allt det jobbiga som man får göra :P
Jag har inte sjungit på hur länge som helst, idag så skulle vi egentligen dansat med det gick inte för att Ida (våran danslärare) kunde inte men hoppas  på att vi kan göra det på onsdag istället. :D
Här kommer lite bilder från hunddagiset :D
Hare bäst kram<3




Här promenerar vi på järdet! :D





Det här är gulliga Chilli! <3 :D




Det är här maja som sover sött  :) <3




Det här är underbara Buster <3 :P

Kommentarer
Postat av: Jollan

Jättefin blogg ni har!:)

Kramar.

2008-11-12 @ 08:47:03
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: jossan

gud vad roligt med singeln, jag ska absolut köpa den, och hundra till! ni är så duktiga :)

ha det bra!

2008-11-12 @ 20:45:31
URL: http://kyyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt tack så mycket!

kramisar

2008-11-15 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0