Slut på det roliga..

Publicerat: 2008-11-02 | Klockan: 22:51:39

Halloj allihopa! Charlie som skriver :)
Ni är det slut på det roliga, alltså höstlovet. Inte roligt alls! Men jag hoppas alla har haft ett bra och skönt höstlov! Vad har ni gjort? Varit bortrest? Eller kanske bara slappat.. Finns lite olika grejer man kunnat gjort :)
Just nu är jag väldigt förkyld.. Så kommer inte kunna sjunga så mycket i veckan som kommer.. Men jag hoppas att det blir bra så fort som möjligt! Man kan ju hoppas iaf (=
Jag har faktiskt ingen aning om vad som händer i veckan. Varken med sången eller något annat.. Blir kanske inte så mycket sång p.g.a. min förkylning som sagt.. usch vad tråkigt det är att skriva det hela tiden.. Menmen..
Jag får dricka mycket te och helt enkelt bara slappa.. Ganska skönt om jag får säga det själv, haha! Krya på mig!! (a)

Ännu en gång allihopa! Om det är något ni undrar över så är det bara att kommentera! Vi svarar på alla frågor så gott det går :) Gå gärna in på våran myspace: www.myspace.com/avalonswe där finns låtar och bilder med mera..

Nej, nu måste jag sova! En bild på våran favorit Zac Efron skulle ju aldrig sitta fel.. GODNATT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0