SNÖ ! :D

Publicerat: 2008-11-22 | Klockan: 10:32:39
Haloj :D
Oj vad det har snöat idag, det är så fint. Jag fick värsta julkänslan idag när jag vaknade.
Igår så sjöng vi med Marie vi tränade på looking for love.
Efter det så åkte jag, Jami och mamma till Stockholm och kollade på Mama Mia, den är så bra om ni inte har sett den så borde ni verkligen göra det !!
Sen när Mama Mia var slut så gick vi och åt Indisk mat det var jätte gott, jag åt jumbokräftor och kyckling med ris och en jätte god sås! :P
Idag så ska mamma och mammas kille Göran åka på fest så då ska jag och Michis hyra film och bara mysa.
Men nu ska jag äta frukost, mamma har bakat bröd "mums" :D
ha det så bra kramar / Shauni
Komentera gärna :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0