Tisdag

Publicerat: 2008-11-04 | Klockan: 14:01:00
Halloj! Charlie här igen :)
Jag är fortfarande sjuk, har inte varit i skolan dom här två dagarna.. Känns inte alls bra :/
Idag ska jag till mammas jobb i Huddinge och få behandling till min rygg. Hoppas på att det blir bättre snart!
Jag och Shauni har inte sjungit något den här veckan för jag har varit sjuk.. Usch vad tråkigt!! Hoppas på att kunna sjunga iaf på torsdag eller fredag. Jag tror jag ska till skolan imorgon.. med en snorig näsa..
Menmen.. Nog med det :)
Jag måste bara säga att jag ääälskaaar Miley Cyrus låt 7 things! Den är bara såå bra, gå in på youtube och sök om ni inte har hört låten, den är gryym! :) Även Vanessa Hudgens nya låt Sneakernight. Lite annorlunda men bra! (:
Känner för att jag bara måste lägga upp en bild på Miley! :) och så kan jag lägga upp en bild på Miley och Zac tillsammans (:
Ha det så bra!! Och glöm inte.. KOMMENTERA! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0