hej!

Publicerat: 2008-10-01 | Klockan: 23:21:48
Just nu sitter vi och tittar på America's got talent.
Idag har vi haft huuuur kul som helst!!! Vi har uppträtt på scenen idag :) Med dansarna och allt.. Det gick strålande ;)
Vi såg Petter idag i SVT huset :) ruuligt!
Till middag blev det någon konstig linsgryta.. Var verkligen inge vidare.. Så vi, Nisse, Evelina, Ninnie och Bamshad gick til McDonalds och åt :) Det var mycket godare.. haha!
Imorgon ska vi också sjunga på scenen, plus att vi ska få träffa dom som ska sminka oss för första gången :) det ska bli roligt!! Och spännande.. Har ju ingen riktig aning hur vi ska ha håret och sminket.. Så det blir kul :)
Vi träffade Zara idag som vann Talang (: Hilda, Jonna och Nils känner henne ;D Och vi tog en bild :)
Nu ska vi tvätta bort sminket och göra oss ordning till sovdags :) Godnatt allihopa!! Så skriver vi mer imorgon :)
Ha det så bra så länge och sov gott !!


Här är Zara :) Jonna och Evelina är även med i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Evelina<3

.. glöm INTE att ta ett foto av reportaget med mobilen då - och lägg upp bilden, så jag får se!!! Jag bor i Östersund, så jag kan inte titta:(

Kram till er, det är jätteroligt att läsa eran blogg och titta på bilderna

2008-10-02 @ 13:49:39
Postat av: Avalon

Hej! Vad kul att du tycker om våran blogg. Vi förstår inte riktigt vad du menar.. Vad ska vi ta kort på? :P hehe..

Nehe.. Så du kommer inte kunna titta? :/

Men tack för att du tycker det är bra..

Ha det så bra! Kramar från oss <3

2008-10-02 @ 16:57:40
URL: http://avalon.blogg.se/
Postat av: Evelina<3

Hej! Tack så MYCKET för att ni svarade!!! Jag menar att jag inte kan se den där tidningen ni är med i.. kan man inte ta en bild på tidningen och lägga upp.. man kanske inte kan läsa, men jag vill se ändå!!! Förstår ni nu?? sista bilden är jättefin!! Kram från mig och lycka till imorgon! Då ska jag titta!!! OCH RÖSTA!!!

2008-10-03 @ 09:30:04
Postat av: Avalon

Såklart vi svarar :D

Ja, vi tar kort nu och lägger upp :) Den kommer upp så fort som möjligt :)

Åh vad gullig du är som kommer rösta!! Tack så jätte mycket :) Du kan börja rösta redan 20.30 :) Imorgon alltså :D Nummret är 099 501 06 ;D hihi.

DU ÄR BÄST :) <3

2008-10-03 @ 17:50:00
URL: http://avalon.blogg.se/
Postat av: Evelina<3

Guuud, va ni e coolt feeett braaa!!!!

2008-10-03 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0