Fyller år idag !

Publicerat: 2009-04-12 | Klockan: 19:40:06

Hej på er!
Idag så blir jag 15 år :D
Jag har fått en jätte snygg kamera, underkläder, smink, kläder, smycken, krämer som luktar jätte gott m.m :D
Idag så var jag på cosmo nova med min älskling Michis vi kollade på hur livet är under vatten det var hur coolt som helst det känndes verkligen som om man var där och simmade med alla fiskar ;P
Det var jätte längesen jag skrev, har inte rikigt haft ork men ska verkligen börja skärpa mig och nu när jag har fått en kamera så kommer jag kunna läga in fler bilder också :D
I maj så kommer jag att vara med i en sång tävling i gävle med charlie och Nils från lilla melodifestivalen det ska bli så kul längtar!


Jag sitter och pratar med min söta mormor ! <3


Kommentarer
Postat av: julia

grattis i efterskott! :)

puss

2009-04-13 @ 09:40:03
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: saga

grattis <33

2009-04-13 @ 13:21:50
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0