090202

Publicerat: 2009-02-02 | Klockan: 12:40:49
Tjenare allihopa!
Sitter i klassrummet just nu, har varit och åkt skridskor med klassen. Det var jätte kul! Fast jag såg ut som bambi på hal is ungefär.. Men skojjigt var det iaf!
I fredags var jag och Shauni på High School Musical musikalen på Göta Lejon. Skit bra var det! Det roligaste var att han som spelade Troy var så grymt lik Zac Efron på riktigt, så jag och Shauni höll typ på att dö.. Haha. Vi träffade honom efter musikalen så det var jätteroligt! Han var super snäll och vi tog kort med honom. Jag lägger upp bilderna ikv ;)
När vi gick därifrån var vi helt uppe i varv och var skit lyckliga, och när vi gått typ några meter så träffar vi på Johan Palm från idol!! Så vi blev helt galna och var tvungna att ta kort med honom också, han var skitsnäll och roligt =) Jag lägger som sagt alla bilder från den kvällen ikväll när jag är hemma.

Nu har jag språkval. Vi hörs sen! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johan Sätre///Sms

Lykostar! Johan Palm är fan min stora idol!!! Ni får lägga ut korten sen!!

2009-02-02 @ 14:16:45
URL: http://smsjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0