090216

Publicerat: 2009-02-16 | Klockan: 11:57:09
Hej alla sötnosar ! 
Har inte skrivit på jätte länge förlåt för det!
hände det er något fredag den 13:de ? själv så tappade jag michis nagellack i golvet så att det kom på hela mattan och golvet,  nagellacket var svart, hennes mamma kan inte tycka om mig så mycket nu haha och så snubblade jag i trappen men det var nog bara min egna klumpighet haha :P
Lite senare på fredagen så hade jag filmkväll med några kompisar vi kollade på rosa pantern, det var längesen vi alla hittade på något så jag uppskattade det verkligen :) <3
I lördags så åkte jag och min älskling michis till Tumba och köpte lite alla hjärtans dag presenter, vi mötte Razmus där också :) 
Och igår så var jag med göllplötten Henke hann inte vara där så länge men det får vi göra om nån gång :)<3
Idag så ska jag packa lite längtar jätte mycket!!

Så här vacker är jag idag"not" man blir ju rädd !





Kommentarer
Postat av: saga

haha söt :)

det var jättekul i fredags <3

2009-02-17 @ 17:07:44
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0