8 dagar kvar till Brasilien!

Publicerat: 2009-02-09 | Klockan: 20:53:14
Idag hade vi fridluftsdag i skolan jag åkte skridskor det var jätte roligt haha jag ramlade faktiskt bara en gång "stolt"
sen så gick jag hem till michis och spelade in musik video sofie var också med :D
När jag skulle gå hem så såg jag en jätte skum bil åka in i verkstaden och då sprang jag till andra sidan av vägen ch halkade haha så nu har jag blå märken på hela benen och jätte on i armbågen"så smart jag är" :D
Idag så har jag också spelat in i studion det gick jätte bra jag sjöng turn into love och sen så fick jag också pröva på trummorna som står i studion om jag hade egna trummor hemma så skulle jag sitta där dygnet runt det var verkligen jätte roligt :D
Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag åker till värmen längtar!!
Ska bli så roligt att träffa alla, och jag har också fått två nya kusiner undra hur dom ser ut :P

Här är en bild på mig när jag spelar trummor, den blev lite suddig för att det var micke som tog kort haha:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0