Carnaval

Publicerat: 2009-02-22 | Klockan: 14:46:44
Hej pã er :D
Vi gick aldrig pã carnavalen fõr att min mamma orkade inte haha :P
Men vi kanske ska gã idag istãllet:P
Igãr sã var jag och mamma och nãgra till och kollade pã min och mammas tomt, den var jãtte stor och det var vãrsta utsikten och stranden ligger jãtte nãra :D
idag sã vaknade jag klockan 5 haha man ãr lixom inte ãns trõtt.
Har inte tagit sã mycket bilder ãn fõr att vi har bara varit hemma med familjen men nãsta vecka sã kommer vi nog gõra lite mer saker och dã ska jag ta massa bilder :D
Det ãr jãtte varmt hãr idag ãr det ca 28 grader;
Nu har mina sõta kusiner kommit och vi alla ska grilla idag¨mums¨
mormor har en jãtte stor tomt med massa olika frukter, banantrãd, jambotrãd, mangotrãd, ciringuelabuske cocostrãd :D

Hãr ãr min gulliga kusina han heter victor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0