Vi hõll pã att bli rãnade !

Publicerat: 2009-02-23 | Klockan: 18:11:44
Igãr sã var jag pã carnaval det var hur coolt som helst   vi fick stã bakom ett staket, och jag hade med mig en filmkamera, mamma sa att om jag skulle filma sã var jag tvungen att kolla runt om mig hela tiden sã att ingen skulle ta den men jag trodde ju inte att det skulle hãnda men nãr jag vãl filmade sã kollade jag hela tiden och det var tvã killar som stog bakom mig hela tiden men jag struntade i det sen nãr vi skulle gã sã kom dom dãr killarna efter, jag och min kusin gick lãngst fram och alla andra gick dãr bak och killarna gick jãtte nãra mig hela tiden och sen sã kom det en kille bakifrãn och sã stog det en kille dãr fram och dom andra tvã gick brevid mig dom fõrsõkte omringa oss men dum som jag ãr sã fattade jag fortfarande inte att dom fõrsõkte ta min kamera och sen sã stannade min mamma och ropade min mamma atta jag skulle komma och dã fõrwstog jag,  dã gick vi tilla andra sidan  vãgen och dom kom efter och vi gick jãtte snabbt hela tiden och han som hade bilnycklarna hade fõrsvunnit sã vi kunde inte ãka hem men sen kom han och allt ordnade sig men shit vad lãskigt det var!
Och vi ska dit idag igen tãnk om dom ãr dãr och kãnner igen mig HJÃLP!

Kommentarer
Postat av: Micke

Shit! låter läskigt Shauni!!!!

Tur att du klarade dig!!! :)



ja man får vara försiktig!

Ska bli kul att se din Videodagbok sen!!

Här har det snöat och blåst mest...



See U later och njut av värmen!



/M

2009-02-23 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0