BRASILIEN!!

Publicerat: 2009-01-26 | Klockan: 21:43:49
Nu har mamma köpt biljetter till Brasilien jag ska äntligen få träffa min mormor och morfar och alla det var ca fem år sen som jag såg dom :D
Ååå vad jag längtar vi ska åka den 18 februari ock kommer hem efter 2 veckor, jag ska ta massa kort och lägga in på bloggen.
Det gick jätte bra att spela in idag, jag spelade in teenager in love älkar den låten!
Fast i slutet så blev jag lite övertrött haha stackars micke att han står ut :P
Sen så gick jag och tränade det var jätte jobbigt idag, ville bara åka hem hela tiden men jag kämpade på.
Jag funderar på vilka kläder jag ska ha i morgon i skolan det är så svårt att bestämma sig tycker inte ni det?
Men jag tror jag har bestämt mig för mina nya ljus blåa jeans och min vita tröja men jag kommer säkert ångra mig i morgon bitti.
Men nu ska jag ta och måla min nagel för jag har suttit och skrapat bort nagellacket på en nagel så det ser helt sjukt ut haha.
Ha det så bra kram kram!

Mn ser inte så bra men här är min nagel haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0