Fredag

Publicerat: 2009-01-23 | Klockan: 10:04:48
Jag sitter i lokalen och ska spela in en musikvideo med saga, sofie och michis vi ska ha låten money money som Abba har gjort, det är ett projekt som vi har i skolan alla i våran klass ska göra en video.
Idag så har jag en röd klänning med en vit t-shirt under och så har jag flätat luggen :D
Jag och michis ska åka till stan och kolla lite på kläder och så ska jag lämna tillbaka den där tröjan.
Imorgon så ska jag kanske åka skridskor för att vi ska snart åka med skolan och jag kan verkligen inte åka jag set ut som levande spagetti när jag åker haha.
Men nu måste jag gå innan dom blir galna kram kram <3



Här är våran älskling Robert Pattinson fast Zac efron är såklart våran 1 :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer eran video läggas ut på youtube som alla andra??

om ni gör det kan ni inte skriva det i er blogg då:)



pussokram julia!!:)

2009-01-23 @ 18:50:52
Postat av: Anonym

Jo sälvklart :D

pussar Avalon!! :)

2009-01-24 @ 14:56:51
Postat av: blogga mer

snälla kan inte ni blogga mera det e så roligt att läsa??

2009-01-25 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0