Looking for love

Publicerat: 2009-01-22 | Klockan: 19:56:52
Har precis spelat in Looking for love, jag har alltid haft svårt för att sjunga den men idag så satte jag den äntligen !! :D
Nu spelar Charlie in.
Jag Micke och Charlie har bestämt att jag och Charlie ska sjunga en låt för Micke ca en gång i veckan så att vi kan visa honom att vi kan sjunga olika sorters låtar.
Nästa veckan så har vi bestämt att vi ska sjunga On and On med Agnes, och så ska vi göra några snygga danssteg till ser fram emot det :P
Snart så ska vi fota iför våran nya singel, vi funderar på vilka kläder vi ska ha om ni vet något fint plagg så kan ni ju säga till :)
Igår så var jag och Charlie i Skärholmen en snabbis och kollade lite på kläder, jag hittade en tröja som jag tyckte var jätte fin när jag provade den men idag när jag skulle ha på mig den till skolan så såg det hemskt ut den var alldeles för stor och bara hängde så jag ska lämna tillbaka den i morgon hoppas att jag hittar något annat fint.




Här spelar vi in looking for love videon, det är en så himla fin sjö! 


Kommentarer
Postat av: avalon??

vad ska avalon står för?alltså det msåte st för något??



pussokram

2009-01-22 @ 20:09:39
Postat av: avalon??

vad ska avalon betyda??alltså det msåte ju betyda något??



pussokram

2009-01-22 @ 20:26:58
Postat av: Avalon

Avalon är ett sagoland =)



PussoKram

2009-01-23 @ 07:49:13
URL: http://avalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0