Tisdag

Publicerat: 2009-01-27 | Klockan: 12:45:46
Nu ska jag har jag svenska vi ska nog skriva på våran biografi:D
Efter skolan så ska jag och Sofie gå på gym "GRATIS"  för att hennes pappa jobbar där, måste träna nu så att jag blir fin och smal innan Brasilien:P
Jag har i flera veckor funderat på om det kanske finns en anna värld någonstans som vi inte vet om, där det kanske finns människor som har fem armar eller kanske tre huvuden, det låter lite konstigt med det är sånt som åker runt i min hjärna dygnet runt, komme att bli galen snart haha! :P
Min stackars Emelie är sjuk hon har feber och ont i halsen stackarn!
På fredag så ska jag och Charlie kolla på high school musical musikalen det ska bli jätte kul och på lördag så ska jag åka kryssnig verkligen en helg att se fram emot :D


Här är en bild på mig med angelies glasögon,passar jag?



Kommentarer
Postat av: Johan Sätre///Sms

Hahah passar riktigt bra ^^ XP

2009-02-01 @ 19:37:37
URL: http://smsjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0