Torsdag

Publicerat: 2009-01-22 | Klockan: 09:25:45
Sitter i skolan nu, ska ha SO.
Igår var jag och Shauni på aerobic pass på gymmet. Det var jätte kul! Vi har bestämt oss för att komma igång med träningen nu. Men det har vi inget emot, det är bara roligt :)
Idag efter skolan ska jag och Shauni vara i aulan och Shauni ska hjälpa mig med att göra ett eget areobic pass till imorgon, för jag ska ha en egen idrotts lektion och då ska jag köra aerobic med min klass. Hoppas på att dom tycker det är roligt, men det tror jag nog =)

16.30 ska vi vara i studion, vi ska turas om att sjunga. Medan Shauni sjunger ska jag fixa med myspace och tvärtom. Så det ska bli roligt :) Vi ska spela in Turn it into love. Skojsigt!

Nu börjar min lektion. Hörs sen, herrå! ;)



Jag och Shauni för ett tag sen :)

/ Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0