Trött..

Publicerat: 2009-01-17 | Klockan: 23:48:32
Hej allihopa! Idag har jag spelat in en låt som ska vara med på våran nästa singel som kommer i vår. Kommer bli jätteroligt verkligen! Det gick faktiskt jättebra, blev grymt nöjd. Nu återstår bara att Shauni ska spela in sina grejer, sen är den låten perfekt! Imorgon kanske jag och Shauni ska träna, beror på om hon skulle spela in klart sin musikvideo med hennes kompisar. Men får se, annars kanske vi tränar på måndag ist. Jag hoppas det, vill verkligen komma igång nu!
Nej nu måste jag sova. Godnatt så hörs vi =)
/ Charlie

Kommentarer
Postat av: moa:)

Hej jag heter moa och e ett stort fan av er.

Hoppas ni mår bra?

vad händer just nu?

många kramar Moa

2009-01-21 @ 08:04:56
Postat av: Avalon

Hej Moa! Åh vad roligt :)

Ja vi mår jätte bra, hur mår du själv?

Just nu sitter vi i skolan :p

Kramar Avalon

2009-01-22 @ 09:19:52
URL: http://avalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0