Lila händer :S

Publicerat: 2009-01-13 | Klockan: 21:55:07
Det var ett tag sen som vi skrev i bloggen, fast det har ju faktiskt varit jul lov men förlåt alla!
Det har varit så skönt med lov jag har sovit till klockan 13:00 nästan varje dag (A)
Idag så gick jag Charlie och Micke igenom om hur vi ska göra med Avalon 2009 vi kom fram till att vi ska försöka hinna med att släppa tre singlar ta bilder till omslag, och sen så har vi önskat att vi kommer med på radio eller tv "hoppas"
Det känns bra att komma igång med allt igen.
Idag så var jag och mamma på yoga det var jätte avkopplande är helt mjuk i armar och ben.
När jag skulle måla mina naglar idag så klumpade allt ihop sig så nu är mina händer lila inte en vacker syn :D



Här är en bild på mig och Charlie
innan skolashowen som vi hade <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0