Magsjuka...

Publicerat: 2009-01-26 | Klockan: 13:38:45
Idag så försov jag mig till klockan kvart i 8 så jag ser förjävlig ut jag har mjukis byxor som är svarta och ett svart linne och en stor grå tröja och håret står åt alla håll haha :P
Idag så ska jag sjunga lite sudion jag har med mig en matsäck kötbullar med makaroner och gurka "mums filibaba" sen efter det så ska jag träna.
Jag sov hos michis hela helgen och sen när jag kommer hem så får jag höra att hin hennes lillesyster och hennes pappa blev magsjuka, inte roligt nu kommer säkert jag också bli det usch !
Om jag hinner så skriver jag ett inlägg lite senare :D


Här är lite roliga bilder, ärligt talat jag ser ut som tarzan !:O







Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kan inte ni/du skriva mera det e så roligt att läsa

2009-01-26 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0