Onsdag

Publicerat: 2009-01-28 | Klockan: 21:14:49
Nu har jag kommit hem från simmningen det var jätte kul först så dök vi lite och gjorde volter "jag kan fortfarande"
Sen så simmade vi 20 längder och vi kom också på ett språk som pratar under vatten så det gjorde vi dom sissta 10 minuterna haha :D
Jag har pratat med michis idag och hon kommer till skolan i morgon äntligen började att känna mig lite vilsen utan henne :P
I morgon så blir det ingen sång för att micke ska på möte.
Men nu ska jag ta och äta något innan jag hungrar ihjäl.

Om ni vill gå in och göra egna bebisar så går ni in på www.makemebabies.com

Så här ser mitt och Zac efrons bebis ut, gullig va! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0