Fõrlãt ...

Publicerat: 2009-03-04 | Klockan: 20:16:34
Heej!
Fõrlãt fõr att jag inte har skrivit nãgot men datan hos mormor har inte fungerat och har iunte hittat nãn annan data att skriva pã :(
Imorgon sã ska jag ãka hem"inte kul" alla ãr jãtte ledsna fõr att vi ska hem, morfar har fõrsõkt att õvertala mamma om att vi ska flytta hit. men vi ska fõrsõkla att samla pengar sã att vi kan komma hit nãsta ãr med !
Men det ska iallafall bli kul att trãffa alla igen :D
Idag sã var jag och handlade i Tambia hittade faktiskt inte sã jãtte mycket finns inte sã fina klãder hãr, men jag kõpte en jãtte fin pyamas, massa filmer, en trõja, byxor, massa nagellack, lãppglans som luktar vaniljglass och en trãnings bh.
Det har regnat jãtte mycket hãr, och jag som ville bli brun :(
Nãsta vecka sã bõrjar sã bõrjar skolan igen, jag kommer att ha tvã prov som jag missade nãr jag var hãr, usch!
men nu mãste jag gã och packa min vãska.


Min morfar och mormor och lilla kusin :D <333

Kommentarer
Postat av: Linn

OMG va söt din kusin är!!!

Så gullig!!!!

2009-03-04 @ 23:15:10
URL: http://liwnn.blogg.se/
Postat av: HAZEN

vad hände med den vackra musikvideon? väntar med spänning väntar spänning

2009-03-15 @ 13:35:08
URL: http://stilskolan.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0