Söndag

Publicerat: 2009-05-17 | Klockan: 14:15:36
Idag så är det bara 3 veckor och två dagar kvar till SOMMARLOV !!!!!! :D:D
I Fredags så hade Sofie maskerad jag var Belle i skönheten och odjuret det var riktigt kul faktisk :P
I tisdags så sjöng jag för jätte många rektorer från hela botkyrka tror jag, det gick bra fick till och med dom att klappa.
I Torsdags så fikade jag med Micke och Celina vi pratade om hela Avalon projektet och kom fram tll många olika funderingar om hur det skulle bli framöver, kan bara säga en sak det kommer att bli grymt!
Nu ska jag gå och kolla när Michis sjunger det är i hallunda.
Ha det så bra jag kanske lägger in bilder lite senare på maskeraden och tävlingen i Helges ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0